Gangs of Sherwood – Lionheart Skin Set
Kanna ylpeänä kuningas Rikhard Leijonamielen värejä käydessäsi sotaan Englantia sortavaa vallananastajaa vastaan. Tämä setti sisältää neljä eksklusiivista asu-, haarniska- ja asemallia pelin sankareille.