Gangs of Sherwood – Lionheart Edition
Ota kaikki ilo irti Gangs of Sherwood -seikkailuistasi mahtavalla Lionheart Editionilla. Sisältö: - Lionheart Skin Set: Kanna ylpeänä kuningas Rikhard Leijonamielen värejä käydessäsi sotaan Englantia sortavaa vallananastajaa vastaan. Tämä setti sisältää neljä eksklusiivista asu-, haarniska- ja asemallia pelin sankareille. - Alan-a-Dale Alternative Skin: Joukkion soittoniekalla ja nukkemestarilla on useita asuja hihassaan. Hän näyttää aina komealta aina kun tapaat hänet seikkailun aikana tai piilopaikassa. - Digital Artbook: Sukella Gangs of Sherwoodin tiedefantasiamaailmaan selailemalla tätä vihkosta, joka on täynnä pelikuvitusta ja yksityiskohtia tarun uudesta versiosta. - Digital Soundtrack: Kuuntele pelin ääniraitaa milloin haluat. Gangs of Sherwood on Robin Hoodin maailman uusversioon sijoittuva räjähtävä toimintapeli 1–4 pelaajalle. Viisasten kivien voiman ansiosta Nottinghamin seriffin armeijat ovat entistä vahvempia ja Englannin kansa sorretumpi kuin koskaan... JOHDA KAPINAA Pelaa Robinia, Mariania, munkki Tuckia tai Pikku-Johnia, neljää sankaria, joilla on omanlaisensa, täysin muokattavissa olevat pelityylinsä. Tehtäväsi on ryöstää rikkaita ja vapauttaa kansa. Matka on täynnä haastavia vihollisia Sherwoodin metsästä seriffin lentävään linnaan. Yhdistele sankareidesi erilaisia taistelutyylejä estääksesi tyrannin aikeet ja päihittääksesi vahvistetut supersotilaat, pelottavat sotakoneet ja hirvittävät päävastustajat, joita matkallasi kohtaat. RYÖSTÄ RIKKAILTA ANTAAKSESI KÖYHILLE... JA VARUSTAAKSESI ITSESI! Kasvata mainettasi pelastamalla viattomia. Näin avaat uusia päivityksiä ja entistä tehokkaampia iskusarjoja. Kovalla vaivalla ansaitun kullan voit käyttää kauppiaiden luona varusteiden päivittämiseen ja taistelutyyliisi sopivien taitojen muokkaamiseen. YHTEISTYÖTOIMINTAA JOPA NELJÄLLE PELAAJALLE Käytä aina vain parempia iskusarjoja ja tee yhteistyötä muiden ryhmäsi jäsenten kanssa onnistuaksesi parhaissa sarjoissa. Tapaa ystäväsi piilopaikassanne, niin voitte sopia parhaan strategian ennen tehtävää ja kokeilla sitä sitten taistelukentällä.