Game Of Crone
Auta Inkvisitiota paenneita vankeja selviytymään erämaassa tarjoamalla heille kaikki mitä he tarvitsevat. Rakenna leiri ja kehitä sitä linnoitukseksi samalla kun ylläpidät aluetta. Suojele henkensä sinun käsiisi luottaneita karkulaisia miekoilta ja tulelta. Ja selvitä samalla syy julmaan peliin, joka on muuttunut Suureksi räjähdykseksi ja joka muistuttaa Muinaisen kirouksen paluuta.