Funko Fusion - Team Fortress 2 Pack
Tässä on Team Fortress 2 Pack! Paketti tarjoaa enemmän purtavaa kuin voileipä, joten tämä toiminnantäyteinen lisäosa on iso juttu! Elä uudelleen joitakin Team Fortress 2 -suosikkihetkiäsi Funko Fusionissa näillä hahmoilla: – Scout – Heavy – Engineer – Medic Sano hyvästit polvilumpioillesi, pönttöpää!