Funko Fusion - Sun Wukong
Päästä taivaallinen viha valloilleen pysäyttämättömänä Apinakuninkaana, legendaarisena hahmona, jolla on vertaansa vailla oleva tahto ja päättäväisyys. Siellä missä on oikea tahto, siellä on aina keino.