Funko Fusion - Bob Ross Pack
”Voit tehdä, mitä haluat. Tämä on sinun maailmasi.” Tuo maalaamisen ilo Funko Fusioniin ikonisen artistin ja popkulttuuri-ikonin – Bob Rossin – myötä! Kaikkien suosikkiartistin sisältävän Bob Ross -paketin mukana Funko Fusioniin tulee: – Bob Ross pelattavana pelihahmona. – Vaihtoehtoinen Bob Ross -ulkoasu. Pelaa Bob Rossina ja tuo hänen taiteellisuutensa Funko Fusionin pelimaailmaan tänään. Ja muista – ”Asioita on vaikea nähdä, kun on liian lähellä. Astu askel taaksepäin ja katso.”