FS22 - Zetor 25 K
Käynnistä moottori ja nauti maanviljelyn perinteisestä äänestä: Zetor Z-25 K kyntää pellot nelitahtisella, kaksisylinterisellä dieselmoottorilla, joka on peräisin aivan toiselta aikakaudelta. Tšekkiläinen traktorivalmistaja Zetor kehitti tämän mallin 1950- ja 60-luvun vaihteessa, ja Farming Simulator 22:n autenttinen jälleenrakennettu malli lisää maatilalle vanhan koulukunnan viehätysvoimaa.