FS22 - Mack Trucks Black Anthem
Farming Simulator 22 -pelin Mack Black Anthem -lisäosan ansiosta kuljetukset sujuvat tyylillä ja täysin mustana: Mack Trucks -yhtiön tunnettu amerikkalaisrekka on täynnä voimaa ja tyyliä, ja se on kuin luotu viljelytoimintaan. Nauti Black Anthem -version tarkasti mallinnoidusta rekasta ja vie tuotteesi tien päälle!