FS22 - Fendt 900 Vario Black Beauty
Vahva, musta ja kaunis: Fendt 900 Vario Black Beauty tuo Farming Simulator 22 -peliisi yönpimeää eleganssia, kun vaeltelet pitkin teitä ja maatilasi peltoja. Hevosvoimia on jopa 415, ja Fendt Vario -sarjan iskevä muotoilu takaa, että olet valmis haasteeseen kuin haasteeseen – mitä maatilallasi sitten tarvitaankaan.