FS22 - Case IH Farmall Anniversary Pack
Farmallin 100-vuotispäivän kunniaksi saat kaksi Case IH:n Farmall-sarjan ikonista traktoria kahdelta eri maatalouden aikakaudelta. Traktorit on luotu yksityiskohtaisesti Farming Simulator 22 -peliin. Case IH Farmall 1066 Hydro International Harvesterin vuosina 1971–1976 valmistama klassinen kuusisylinterinen dieseltraktori on erittäin suosittu viljelijöiden keskuudessa vielä tänäkin päivänä. Monet maanviljelijät varttuivat tämän traktorin parissa. Se on ajoneuvo, joka on säilynyt yhtä elävästi heidän muistoissaan kuin hyvin säilytetyn Case IH Farmall 1066 Hydro -traktorin tuore punainen maali. Traktorin pitkä perintö jatkuu Farming Simulator 22 -pelissä. Case IH Farmall 120C Luotettava ja hyväksi todettu työjuhta: Tuli Case IH:n Farmall C -sarjan punainen monitaituri mihin tahansa käyttöön, se tarjoaa jopa 89 kW tehoa! Tästä syystä Case IH Farmall 120C on suosittu maanviljelijöiden keskuudessa, oli kyse sitten nurmitilojen viljelystä, vaativasta peltotyöstä tai kuormauksesta. Se on laadukas ja monikäyttöinen niin oikeilla kuin digitaalisilla maatiloilla!