Frostpunk: The Last Autumn
LAAJENNUKSEN TIEDOT The Last Autumn on Frostpunk-universumin käännekohta. Siinä paljastuu Site 133:n levottomat tapahtumat ja sen kamppailu rakentaa generaattori, ennen kuin jäätävä peite kattaa maailman. Tämä esiosa laajentaa Frostpunk-universumia esittelemällä uusia ympäristöjä, uusia Book of Lawseja ja ainutlaatuisia teknologioita. Siinä on mukana uusia rakennuksia, joista jokainen antaa muokata yhteiskuntaa ja kaupunkia epätavallisilla tavoilla. The Generator on yksi maailman teknologisista ihmeistä, ja sen kanssa työskentelevän insinöörijoukon johtaminen vaatii strategian muokkaamista erityislaatuisiin tilanteiseen. Toivo Site 113:n johtajana parasta, mutta valmistaudu pahimpaan. Kuningattaren ja maan puolesta! TÄMÄ LAAJENNUS KUULUU VIRALLISEEN FROSTPUNK SEASON PASSIIN Frostpunkin virallinen Season Pass on valmis ja julkaistu! Saat sen avulla käyttöösi kaiken pelin julkaisun jälkeen julkaistun lisäsisällön, mukaan lukien kolme laajennusta (The Last Autumn, On The Edge ja The Rifts), jotka laajentavat päätarinaa merkittävästi ja täyttävät monia pelimaailman aukkoja.