Frostlord Pack
Hallitse talvikuukausina ja nouse Frostlord-kuuravaltiaaksi, joka sinusta on aina pitänyt tulla. Tässä paketissa on runsaasti gems-jalokiviä ja muita tarvikkeita avuksi jäätävälle matkalle. Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden. Voit lunastaa paketin esineet Heroes Marketplacen tai Private Tavernin postilaatikosta. Paketin sisältö: 13 000 Gem-jalokiveä sankarien, koristeiden, asusteiden ja muun ostamiseen. 10 Mythical Defender Pack -pakettia, joiden kosmeettiset palkinnot tekevät hahmostasi entistä komeamman! 3 jokaisesta Campaign-kampanjasta aina Chaos VI Shard Pack -sirpalepaketteihin asti, joista saat ainutlaatuisia bonuksia sankareille ja puolustuksille. ”Frostlord” -arvonimellä näytät kykysi Etherialle. Legendaarinen Katkarot -lemmikin avulla saavutat äärimmäisen voimatason!