Frost Drake Pack
Ota Frost Drake -kuuratraakin mahti omaksesi! Hanki sankareillesi lisävoimaa hankkimalla tämä paketti saman tien. Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden. Voit lunastaa paketin esineet Heroes Marketplacen tai Private Tavernin postilaatikosta. Paketin sisältö: 7 000 Gem-jalokiveä sankarien, koristeiden, asusteiden ja muun ostamiseen. 5 Mythical Defender Pack -pakettia, joiden kosmeettiset palkinnot tekevät hahmostasi entistä komeamman! 2 jokaisesta Campaign-kampanjasta aina Chaos VI Shard Pack -sirpalepaketteihin asti, joista saat ainutlaatuisia bonuksia sankareille ja puolustuksille. ”Drake Rider” -arvonimi jolla nouset trendien ohjaajaksi. Yksi legendaarinen Autumeow -lemmikki tekee vihollisistasi hakkelusta luonnonvoimien avulla.