French Audio Pack (ILMAISEKSI)
Nauti DC Universe Onlinesta ranskaksi! Tämä puhepaketti sisältää lokalisoitua puhetta kaikkeen päätarinan sisältöön sekä episodeihin 1–4. Vain puhe, ei sisällä lokalisoitua tekstiä. French Audio Packin koko on 2,51 Gt. Tämä esine on rajoitettu ostajan tilille, eikä sitä voida jakaa.