Freemaker Adventures -hahmopaketti
Freemaker Adventures -hahmopaketti tuo galaksin rohkeimman romunkerääjäperheen LEGO Star Wars: The Force Awakens -peliin. Tämä hahmopaketti sisältää Freemakerin sisarukset Kordin, Zanderin ja Rowanin, heidän uskollisen droidinsa Rogerin, salaperäisen valomiekkaa käyttävän Naaren sekä heidän kilpailijansa Graballa Huttin, Raamin ja Baashin.