Four Kings Casino: Instant VIP Pack
Aseta korttisi pöydälle Four Kings Casino Instant VIP Pack -paketilla. Tämä paketti sisältää: - 2.500.000 pelimerkkiä - Välitön VIP-yhteys Tämän paketin ostaminen antaa välittömän VIP-pääsyn ja bonukset kuluvalle kuukaudelle sekä yhden lisäkuukauden. Sinun on säilytettävä VIP-asema bonuksen voimassaoloaikana, jotta voit ansaita statusbonuksia ja VIP-tilaa. Pelimerkit ovat meidän peli-valuuttamme, jonka avulla voit pelata mitä tahansa kasinopelejä pelikerroksessa. VIP-huoneemme on todella eksklusiivinen korkeampi panostusalue, joka sisältää sekä Baccaratin että Single Deck Blackjackin - molemmat saatavilla vain VIP: ssa. Peli Four Kingsin eliitillä tänään!