Four Kings Casino: Double Down aloittelijan paketti
Four Kings Casino – Double Down aloittelijan paketti Tämä Double Down aloittelijan paketti sisältää: -150.000 merkkiä - Founders takki - Double down merkki Merkit ovat pelinisisäistä valuuttaa mitä voit käyttää kasinopeleihin. Bonusvaatteet ovat heti käytettävissä hahmonmuokkauksessa ja double down -merkki näytetään nimessäsi. Anna kaikkien tietää kuka todellisuudessa on korttihai !