Four Kings Casino: All-In aloittelijanpaketti
Four Kings Casino – All-In Starter Pack Tämä all-in aloittelijanpaketti sisältää: -400,000 merkkiä -Founders takki -Founders asuste -All-in merkki -Välitön VIP jäsenyys Merkit ovat pelinisisäistä valuuttaa mitä voit käyttää kasinopeleihin. Bonusvaatteet ovat heti käytettävissä hahmonmuokkauksessa ja all in -merkki näytetään nimessäsi. VIP huone sisältää korkeanpanoksen pelejä, Baccaratin ja yhdenpakan Blackjackin - molemmat löytyvät vain VIP huoneesta. Pelaa Four Kingsiä eliittien kera jo tänään !