Forza Horizon 5 VIP -jäsenyys
Forza Horizon 5 VIP -jäsenyys sisältää eksklusiivisia palkintoja, jotka antavat pelillesi vauhtia ja saavat sinut erottumaan Horizon Festivalilla. VIP-jäsenet saavat 3 Forza Edition -erikoisautoa, Crown Flairin, koristeita, emoten ja auton äänitorven, Player Housen lahjana, 2x Credit -kilpailupalkintoja, viikoittaisia lisä- Super Wheelspinsejä ja paljon muuta. VIP-jäsenyyden voi ostaa erikseen, ja se sisältyy Premium Editioniin ja Premium Add-Ons -pakettiin. Ryhdy VIP:ksi tänään!