Forza Horizon 5: Universal Icons Car Pack
Suosikkielokuviesi ja -sarjojesi ikonit saapuvat valkokankailta ja ruuduilta pelinäytöllesi ja Horizon-festivaalille retron uuden tulemisen merkeissä! Koe uudet seikkailut Ritari Ässän K.I.T.T.:llä, Jurassic Parkin vuoden 1992 Jeep Wranglerilla ja kaikilla kolmella versiolla Paluu tulevaisuuteen -saagan aikakoneautosta!