Forza Horizon 5 Deluxe Edition
Äärimmäinen Horizon-seikkailusi odottaa! Tutki Meksikon eloisia ja alati kehittyviä avoimen maailman maisemia sadoilla maailman upeimmilla autoilla. Deluxe Edition sisältää pelin täysversion ja autopassin.