Forza Horizon 5: Chinese Lucky Stars Car Pack
Juhlista kuukalenterin uutta vuotta Kiinalaiset onnentähdet -autopaketilla, joka tuo neljä autoa Horizon-festivaalille. Koe ajonautinto kolmella kiinalaisella sankariautolla eli vuoden 2022 Lynk & Co 05+:lla, vuoden 2023 MG Cybersterilla, vuoden 2022 Wuling Hongguang Mini EV:llä sekä maassa erityisen historian omaavalla vuoden 2012 Volkswagen Santanalla.