Forza Horizon 4
Dynaamiset vuodenajat muuttavat maailman parhaimman autofestarin täysin. Aja yksin tai yhdessä muiden kanssa tutkiaksesi kaunista ja historiallista Britanniaa jaetussa avoimessa maailmassa. Kerää, muokkaa ja aja yli 450 autolla. Kisaa, tee stuntteja, luo ja tutki – valitse oma polkusi Horizon Superstariksi.