Forza Horizon 4 Fortune Island
SISÄLTYY FORZA HORIZON 4:N ULTIMATE EDITIONIIN, ULTIMATE-LISÄOSAKOKOELMAAN JA LAAJENNUSKOKOELMAAN. Etsi onnea Horizonin tähän mennessä petollisimmasta laajennuksesta, missä valloitat äärimmäisiä maastoja, ukkosmyrskyjä ja vaarallisia teitä piilotettua aarretta etsiessäsi. Lähde uudelle kampanjalle, selvitä Treasure Hunt -arvoituksia ja luo oma polkusi uusissa Trailblazer PR Stunteissa. Aja saaren kiemurtelevilla vuoristoreiteillä, rantakallioteillä ja ankarassa maastossa kymmenellä uudella ja jännittävällä autolla, mukaan lukien 2019 Lamborghini Urus, 2017 Ram Rebel TRX Concept ja 2018 BMW M5. Ansaitse 24 saavutusta ja 500 pelaajan pistettä.