Formula Bit Racing DX
Formula Bit Racing DX sisältää nopean ja jännittävän pelattavuuden, josta lajityyppi on tunnettu, ja se vangitsee vanhan koulukunnan ajopelien olemuksen terävällä low poly -visuaalisella grafiikalla, retroäänellä ja nopealla toiminnalla. Käynnistä moottorit ja valmistaudu hulluimpaan ja koukuttavimpaan ajopeliin ikinä. Nopeatempoinen ajopeli, jossa on tuore tulkinta vanhan koulukunnan ajopeleistä.