Forgive Me Father
Tarkkaile hulluustasoasi, joka muuttuu dynaamisesti ja antaa sinulle lisää voimaa. Valitse taitosi pelityylistäsi riippuen ja taistele niiden avulla ikiaikaista pahuutta vastaan. Tutki Lovecraftin inspiroimaa maailmaa, joka on täynnä kätkettyjä alueita, ja selvitä sen tarina ratkaistaksesi tämän mielipuolisen paikan mysteerin. Klassisten 90-luvun räiskintäpelien tuntua Aikaviiveanimaatioita, vastustajia ja 2D-elementtejä 3D-ympäristöissä; ensiapupakkauksia, ei-ladattavia aseita, tehosteita ja dynaamista taistelua lukuisia vihollisia vastaan. Uniikki taistelukokemus Kirjoitus tai kamera toisessa kädessä ja tuntemattomalla aineella käytettäviä aseita toisessa kädessä kohtaat ihmisyytesi säilyttämisen haasteen. Riippuu sinusta, kuinka päätät kehittää varusteitasi ja löydät tapoja nujertaa arvaamattomien vastusten laumoja. Dynaaminen hulluusjärjestelmä Se vaikuttaa suoraan sekä audiovisuaaliseen kokemukseen että pelaamiseen vaihdellen mielentilasi mukaan. Sarjakuvamainen kuvitustyyli Käsinpiirretty grafiikka antaa omintakeisen ulkoasun; jokainen pelistä otettu kuvakaappaus saattaisi yhtä hyvin olla uudesta sarjakuvalehdestä! Lovecraftimaista tunnelmaa Tunne kammotus ja kauhu, joista H.P. Lovecraftin tuotanto tunnetaan. Okkulttisten tapahtumien ja ikiaikaisen pahuuden voimien ympäröimänä saat kokea toivottomuutta, hulluutta, hämmennystä sekä palavan tarpeen löytää vastauksia ja palauttaa maailmaan jonkinlaista järkeä ja mielenterveyttä. Monipuolisia kenttiä ja olentoja Monimuotoinen, kokonaan käsin laadittu maailma, täynnä vihollisia, jotka vaihtelevat riivatuista siviileistä yliluonnollisiin hirviöihin suoraan pahimmista painajaisistasi. Kaksi pelattavaa sankaria Koe tarina joko pappina ja toimittajana, joilla kummallakin on omat erilaiset kehityspuunsa.