Ford Shelby GT500
Koe todellisen monsteriauton huuma. Shelby GT500 on Ford Mustangin huipputehokas variantti, jossa on yli 800 hevosvoimaa. Legendaarinen auto, joka tuo lisää tehoa, suorituskykyä ja ohjattavuutta. ENNAKKOTILAA NYT, niin saat legendaarisen Ford Shelby GT500 -auton käyttöösi ennakkoon.