(For Upgrade) DRAGON BALL Z: KAKAROT
Koe uudelleen Gokun ja muiden Z-taistelijoiden tarina DRAGON BALL Z: KAKAROT -pelissä! DRAGON BALL Z:ssa voit taistella, kalastaa, syödä ja treenata Gokun, Gohanin, Vegetan ja muiden kanssa, kun et ole mukana eeppisissä taisteluissa. Tarinan edetessä avaat uusia alueita ja koet uusia seikkailuja sekä muodostat vahvoja siteitä muihin DRAGON BALL Z -sankareihin.