FOCUS INDIES BUNDLE - Curse of the Dead Gods + Shady Part of Me + Aeon Must Die!
Indies Bundle: Curse of the Dead Gods + Shady Part of Me + Aeon Must Die! sisältää kolme indiejalokiveä Focus Entertainmentilta alennettuun hintaan: Curse of the Dead Gods Etsit sanoinkuvaamattomia rikkauksia, ikuista elämää ja jumalallisia voimia... ja päädyt kirottuun, loputtomalta tuntuvaan temppeliin täynnä pohjattomia kuiluja, vaarallisia ansoja ja hirviöitä. Shady Part of Me Lähde koskettavalle ja yllättävälle matkalle, jolla saat kokea tunteisiin käyviä haasteita. Tarjolla on unenomainen ja visuaalisesti henkeäsalpaava seikkailu, jonka kertojana toimii lumoavaääninen Hannah Murray (Game of Thrones, Skins – liekeissä). Aeon Must Die! Koe ainutlaatuinen beat ’em up ‑peli, joka yhdistää salamannopean riskipelimekaniikan, innovatiivisen tekoälyn ja taktisen taistelun. Kaikki upealla graafisella tyylillä esitettynä. Sukella tähän pakettiin ja riskeeraa, että kostonhimoiset jumalat varastavat sielusi, sytytä galaksi raivokkain nyrkein ja uppoudu surrealistisiin unimaailmoihin tunteellisella matkalla!