"Floating Object of Memories" Costume for Flammi
Otsanauhaa pitävä Flammi kannustaa Yumiaa! Lisää ”Floating Object of Memories” -asun Flammille. Huomaa: Tämä sisältö voi tulla myöhemmin saataville maksutta tai myyntiin erikseen. Asut tulevat saataville, kun tukikohdan rakentaminen (Base Building) on avattu ja tukikohtaan on asetettu Dressing Room. Tämä asu tulee ”Atelier Yumia - Aladiss Investigation Preparation Set” -paketin mukana. Katso lisätietoja viralliselta Atelier Yumia -sivustolta.