Flintlock: The Siege of Dawn
Pelistudio A44:ltä, Ashenin luojilta, tulee räjähtävä soulslite-peli, jossa jumalat ja aseet törmäävät taistelussa ihmiskunnan tulevaisuudesta. Ovi Suureen alapuoliseen on jälleen avattu. Se on päästänyt jumalat kuolleiden armeijoineen maan päälle. Kianin maat ovat piiritettyinä, Aamunkoiton kaupunki on tuhon partaalla. Koalition armeijan on aika käydä vastaiskuun. Käytä kostonhimoa, ruutia ja taikuutta, kun lähdet eeppiselle matkalle kukistamaan jumalat, sulkemaan oven ja valtaamaan maailman takaisin. Taistelusi alkaa nyt. Tapa. Kaikki. Jumalat. Ainutlaatuista kumppanuutta Astu Nor Vanekin saappaisiin. Hän on Koalition armeijan eliittisotilas, joka saa seurakseen jumalia vastaan suunnatulle kostoretkelleen Enkin, salaperäisen kettua muistuttavan toverin. Enki jakaa tietonsa maailmasta kanssasi ja opastaa sinua. Lisäksi hänen taikavoimansa tehostavat sinun taistelutaitojasi ja liikkumistasi tehden sinusta pelottavan voimatekijän. Räjähtävä soulslite-peli Flintlock säilyttää soulslike-lajityypin ominaisuuksia ja lisää niihin nopeaa liikkuvuutta. Lopputulos on dynaaminen ja räjähtävä taistelu. Puno yhteen lähitaistelua, ruutia ja taikuutta taisteluiksi, joissa yhdistelmiä voi ketjuttaa yhteen kuolettavaksi tanssiksi. Käytä Norin ruutikykyjä hyödyntääksesi pystysuuntaista liikettä eduksesi ja jaa kuolemaa yläilmoista, tai vältä nopeasti vaaroja. Jumalten arpeuttama maailma Maailmaan valloilleen päästetyt kostonhimoiset jumalat riehuvat ja aiheuttavat sekasortoa ja ihmiskunnan tuhon. Matkaa Kianin runnottuja maita hyödyntäen Enkin taikuutta ja portaaleja liitääksesi halki taivaiden kohdaten samalla epäkuolleiden laumoja. Löydä uusia tarvikkeita, vahvista aseitasi ja päivitä varusteitasi ennen lopullista välienselvittelyä jumalia vastaan.