Flightpath: Adventures in Venaris
Läpäise tarinavetoinen räiskintäpeli!, jossa valintasi muuttavat pelikokemusta merkittävästi! Tervetuloa pieneen Venaris-planeettajärjestelmään, jossa maanalainen Syndikaatti-rikollisjärjestö terrorisoi jatkuvasti kansalaisia, kun korruptoitunut planeetan hallinto ei pysty tehokkaasti kaatamaan järjestöä. Kolme taitavaa yksilöä on nyt päättänyt ottaa tilanteen omiin käsiinsä! Flightpath: Adventures in Venaris on ylhäältä alaspäin kuvattu vertikaalinen räiskintäpeli, jossa tietyissä vaiheissa tehdyt valinnat muuttavat merkittävästi tarinan etenemistä. Flightpath: Adventures in Venaris sisältää useita polkuja, ainutlaatuista sisältöä jokaiselle valitsemallesi lentäjälle, erityisiä tehtäviä, proseduraalisesti luotuja tasoja ja arvaamattomia vihollisen hyökkäysmalleja 10 vaiheessa. Peliä voi myös pelata useita kertoja tutkimalla sen kerronnallisia mahdollisuuksia!