Flesh & Blood Skin Pack
Todista vihollistesi pelko Flesh & Blood -sisältöpaketilla, joka sisältää kaksi vastustajien jäänteillä koristeltua aseskiniä. Nämä kaikissa peliaseissa käytettävät veriskinit iskevät pelon urheimpiinkin vastustajiin. Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts 2 -peruspelin.