Five Nights at Freddy's: Security Breach
KAUHUN SEURAAVA LUKU Five Nights at Freddy’s: Security Breach on uusin osa perheystävällisessä kauhupelisarjassa, jota on miljoonat pelaajat rakastavat ympäri maailmaa. Olet nuori Gregory-poika, joka on jäänyt yöksi loukkuun Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplexiin. Gregoryn on selviydyttävä itsensä Freddy Fazbearin avustamana viiden uusitun Five Nights at Freddy’s -hahmon lähes pysäyttämättömästä jahdista – sekä uusista kauhistuttavista uhista. METSÄSTÄJÄT JA METSÄSTETTY – Yöllisten protokollien käynnistyttyä Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplexin robottinuket jahtaavat heltymättä kaikkia tunkeilijoita. Glamrock Chica, Roxanne Wolf, Montgomery Gator ja Pizzaplexin vartija Vanessa kääntävät tarvittaessa jokaisen hattarapizzakojun ympäri, joten paikoillaan ei kannata pysyä liian kauaa. MUKAUDU SELVIYTYÄKSESI – Tutustu rakennuksen turvakameroita käyttämällä ympäristöön ja suunnittele reitti läpi vaarojen. Harhauta vihollisia kaatamalla maalipurkkeja ja leluja. Livahda paikalta ennen vihollisten saapumista. Hyppää piiloihin ja anna vaarojen kulkea ohitsesi tai yritä karata jahtaajiltasi. Pelaa omalla tavallasi, mutta ole valmiina mukautumaan. TUTKI JA LÖYDÄ – Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex tarjoaa useita kohteita vierailijoiden nautittavaksi – Monty Golf, Roxy Raceway, Bonnie Bowl, viemäri ja... Viemäri? Pizzaplex on valtava, ja sieltä ei löydettäviä herkkuja puutu.