Five Nights at Freddy's: Help Wanted 2
Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 on jatko-osa kauhistuttavaan virtuaalitodellisuuden kokemukseen, joka herätti eloon koko ikonisen kauhupelisarjan. Aivan uutena Fazbearin työntekijänä sinun on todistettava, että kykenet loistamaan kaikilla pitserian johto- ja ylläpitotehtävien osa-alueilla. Mene bäkkärille VIP:nä auttamaan Roxanne Wolfia ja S.T.A.F.F.-botteja valmistautumaan esitykseensä Pizzaplex Salonissa! Suuntaa Fazcadeen nauttimaan klassikkopeleistä, kuten Bonk-a-Bon ja Fazerblast! Kokeile, pystytkö rikkomaan kaikki ennätyspisteet! Huolehdi hommista kulissien takana pitserian vain henkilökunnalle varatulla alueella. Anna ensiapua potilaille, jotka eivät tunne olevansa aivan kunnossa, ja auta mekaanisia nukkeja suorittamaan rutiininomaisia diagnostiikan ja huollon tehtäviä. Ruuanlaittokurssimme auttavat sinua saamaan Pizzaplexin ruokiin viranomaissuositusten mukaiset ravintoarvot. Nauti kaikista pikaruokalan iloista ja valmistaudu ruokkimaan nälkäisiä botteja! Mene lipunmyyntikojulle testaamaan E-lipuilla toimivia huvituksiamme, kuten Captain Foxy’s Cowboy Adventure! Tällä kepeällä tukkijokiajelulla kellut halki Villin lännen saalista etsivänä pyssysankarina! Ja lopuksi, jos kaipaat enemmän kauhua, sukella sisaryrityksemme toimitiloihin! Nämä erityiset minipelit ovat virtuaalitodellisuuden versioita klassisen Five Nights at Freddy’s: Sister Location -pelin elämyksistä. Nämä eloon herätetyt fanien suosikit ovat takuuvarmasti yhtä hauskoja kuin kauhistuttaviakin! Mitä siis vielä odottelet?! Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 etsii nyt työntekijöitä kaikkiin tehtäviin, ja työsuhde alkaa välittömästi.