Fishing Sim World: Pro Tour sisältää aidon uratilan, jossa luovit tiesi huippukalastajaksi. Kilpaile karppi-, bassi- ja petokalastuksessa yli 100 parasta kalastajaa, kuten Ali Hamidia ja Scott Martinia, vastaan. Avaa sponsoritarjouksia ja ansaitse urallasi tuloja ja sosiaalisen median seuraajia. Mukautetussa moninpelissä voit asettaa säännöt ja kilpailla kavereita vastaan verkossa. Valitse eri asetuksia, kuten kierrosten määrä, ottelun pituus ja kalastettavat lajit. Osallistu online-turnauksiin, jotka muodostavat Dovetail Fishing Leaguen, ja yritä ansaita haluttu kuukauden kalastajan titteli. Käytä kaikkia taitojasi ja taktiikoitasi, ja nouse 10 kalastuspaikan mestariksi, mukaan lukien matkakohteet Lake Guntersville ja Lake Travis. Kokeile satoja varusteita yli 50 lisensoidulta kumppanilta, mukaan lukien 13 Fishing, Booyah ja Evinrude, ja yritä kalastaa 29 eri kalalajia. Niillä kaikilla on oma käyttäytymisjärjestelmänsä, johon vaikuttavat esimerkiksi sääolosuhteet ja kellonaika.