Tämä kahden järven paketti sisältää maineikkaat kilpailujärvet Seminolen ja Jordanin. Tämä on tilaisuutesi seurata kuuluisien kalastajien vanavedessä, jotka ovat onnistuneesti paikantaneet ja napanneet näillä kilpavesillä voittoon vaadittavat trophy-bassit. Lake Seminole sijaitsee Georgian osavaltiossa Floridan rajalla. Sen ihanteellinen ilmasto mahdollistaa isobassin kasvun nykyiseen ennätysmittaansa – reiluun 7 kiloon. Kaunis paikka sisältää myös 13 kg:n luuhauen ja yli 20 kg:n piikkimonneja. Lake Jordan on Chatham Countyssä Pohjois-Carolinassa sijaitseva tekoallas. Maisema saattaa näyttää idylliseltä, mutta suurimman kalan nappaaminen järven sisuksista ei ole helppo tehtävä. Isobassit saavuttavat yli 6 kilon painon, tai jättimäisen, miltei 18 kg:n piikkimonnin. Tämä paketti on haastava tutkittavien saarien, puisien rantojen ja uponneiden rakenteiden ansiosta, mutta palkinto on sen arvoinen.