Talon Fishery on englantilaisen viihdekalastuksen ruumiillistuma, joka tarjoaa neljä järveä yhdessä paikassa. Kussakin on oma kalakantansa, ja ne ovat täydellisiä harjoittamaan kalastustaitojasi. Kaikissa neljässä järvessä on kookkaita kaloja, kuten monneja, lahnoja, suutareita, särkiä ja sorvia. Keskellä sijaitsevasta pääjärvestä voi kalastaa yli 13,6-kiloisia karppeja. Sinun on hyödynnettävä kaikkia taitojasi, jotta onnistut kalastamaan virheettömästi ja estämään kalojen karkaamisen kompleksin monien saarten, siltojen ja kävelyreittien katveeseen. Neljän tutkittavan järven ohella Talon Fisheryyn kuuluu kolme yksinpeliturnausta, kolme uratilatapahtumaa ja viisi uutta saavutusta naarattavaksi.