Irlanti on kuuluisa lahnakalastuksestaan, johon Lough Kerr on yksi syypäistä. Saatat onnistua nappaamaan uuden ennätyksesi, mutta palkintona siintää myös kansallisen ennätyksen rikkominen! Tämä täydellisesti muodostunut kalapaikka on kooltaan 7,3 hehtaaria ja täynnä historiaa. Ikään kuin aika itsessään olisi pysähtynyt sen kivisille seinämille ja iäkkäälle kasvustolle, ja sen korkealaatuinen vesi tekee siitä täydellisen kasvupaikan jättimäisille lahnoille. Euroopan parhaat kalastajat kalastavat kilpaa Lough Kerrin uumenissa odottavia ennätyksiä, kuten Banshee, joka painoi uskomattomat 9,5 kiloa. Vaikka se keskittyykin lahnakalastukseen, järvessä majailee myös yli 11,3-kiloisia karppeja ja hyvän kokoisia suutareita, särkiä ja sorvia. Kalapaikkaan kuuluu myös kolme yksinpeliturnausta, kolme uratilatapahtumaa ja viisi uutta saavutusta naarattavaksi.