Gillhams on lounaisen Thaimaan Krabin provinssissa sijaitseva kalastusparatiisi. Tämä lomapaikka on monien kalastajien unelmalistalla kotimaasta riippumatta sen vesissä uivien eteläamerikkalaisten ja aasialaisten eksoottisten lajien vuoksi. Vaikka alue onkin vain 12 eekkeriä, uudet kalalajit arapaima, jättibarbi, panssaripäämonni, mekong ja mustapaku voivat kasvaa hämmästyttävään kokoon. Arapaima voi painaa hämmästyttävästi jopa 250 kg, joten kestävimpien varusteiden käyttö on pakollista. Mukana kalastettavana on 5 uutta lajia sekä pieni määrä tavallisia karppeja ja 25 trophy-kalaa, joten tässä mahtavassa kalastuspaikassa voit napata elämäsi kalan. Gillhams Fishing Resort on osa Giant Carp Packia, joka sisältää myös Wraysbury 1 South Laken.