Gigantica Road Lake on täysin lisensoitu kalastuspaikka Ranskassa, ja se on osa suurempaa Gigantica-aluetta. Main Laken tapaan Road Lakessa on suuria karppeja, ja tällä kalastuspaikalla on hyvä todennäköisyys rikkoa omat kalastusennätykset! Digitaalisesti tarkkaan mallinnettu 30 eekkerin järvi on kuuluisa kalastustoiminnastaan, jonka sen suuri kalamäärä takaa. Tämän järven karppien keskipaino on selvästi yli 13,6 kiloa ja napattavana on lukuisia 18–22,6 kilon karppeja. Järven kruununjalokivi on Kolmisuomu, joka painaa yli 29 kg. Tämä kalastuspaikka on pääosin karppeja varten, ja niitä löytyykin noin 900, mukaan lukien 50 trophy-kalaa kalastettavaksi. Karpin nappaamista odotellessa kalastettavana on myös pienempiä haukia 6,8 kiloon asti.