Big Fish Lure Pack sisältää 37 varustetta, joiden avulla nappaat tiettyjen kalalajien ohella myös niiden suurimmat yksilöt! Sisältää kolme uutta veneteippausta, lisensoidun kajakin neljällä kuosilla ja laajan valikoiman vieheitä. Tämä paketti on täydellinen apuri petokalojen kalastukseen kaikilla pelin kalastuspaikoilla. Big Fish Lure Pack sisältää ensimmäisen lisensoidun kajakin – Jackson Kayakin Big Rig FD:n – ja uuden venevalmistajan Reconin 2185-veneellään. Big Rig FD -kajakki on saatavilla neljällä kuosilla: Battleship, Dorado, Forest Camo ja Marsh. 2185 Recon -vene on saatavilla seuraavien valmistajien teippauksilla: Norman, Arbogast ja Cotton Cordell. Tämä täysin lisensoitu paketti sisältää laajan valikoiman vieheitä, kuten Normanin Deep Little N:n ja Arbogastin Hula Popperin. Pakettiin kuuluu myös Cotton Cordellin, Smithwickin ja Nicholas Luresin tuotteita, jotka sopivat erityisen hyvin mm. bassille, jättihauelle, hauelle ja valkosilmäkuhalle.