Fishing: North Atlantic Scallops
Laajenna pelikokemustasi uudella virallisella Scallop DLC -lisäosalla Fishing: North Atlantic -peliin! Nova Scotia tunnetaan runsaista kalavarannoistaan, kuten tonnikalasta, hummerista ja miekkakalasta, mutta sen kampasimpukan pyyntiteollisuus kuuluu myös maailman suurimpiin. Etsi parhaat pyyntiapajat upouusien minipelien avulla. Valmistele, vedä ja tyhjennä laahusnuottia nostokurkien avulla, laske laahusnuotat ja nosta ne alukseen kelojen avulla. Lajittele ja perkaa kampasimpukat vakain käsin, ennen kuin varastoit ne tuoreena aluksesi luukkuun. Palaa satamaan hakemaan taalat kotiin!