Fishing: North Atlantic - A.F. Theriault Enhanced Edition
Laajenna kalastuslaivastoasi hankkimalla ihka uusi ja virallinen DLC peliin Fishing: North Atlantic. Tämä DLC sisältää kolme lisensoitua yhdistelmävenettä lisensoidulta kumppanilta A. F. Theriault & Son Ltd.