Fishing: Barents Sea - Line and Net Ships
Laajenna aluslaivastoasi tämän ladattavan sisällön avulla, joka lisää viisi uutta alusta Fishing: Barents Sea -peliin. Jokaisella aluksella on oma kiintiönsä, joten siirry avomerelle ja kalasta sydämesi kyllyydestä. Alukset soveltuvat siima- ja/tai verkkokalastukseen, mikä antaa monia mahdollisuuksia tutkia merta ja löytää uusia kalastuspaikkoja. Lisäalukset tarkoittavat lisäkiintiöitä täytettäväksi! Ominaisuudet: Viisi uutta alusta Kaksi siimakalastukseen sopivaa alusta (Tobie ja Fix) Kolme sekä siima- että verkkokalastukseen sopivaa alusta (Moby D, Snarset ja Sharky)