Fishing: Barents Sea - King Crab
Astu ulos ja uhmaa rankkaa Barentsinmerta jahdatessasi uutta saalista: kuningasrapua. Lastaa häkit yhteen kahdesta upouudesta aluksesta ja etsi parhaita lisääntymisalueita, jotka takaavat suurimman saaliin. Optimoi saalistasi kahdella uudella minipelillä: siirrä nosturilla rapumerrat kyytiin ja erottele urosravut naarasravuista, niin alueen kanta pysyy elinvoimaisena.