Firefighter Max Pressure Outfit for Jet
Kun Jet sai viimein hengityksensä tasattua, hän oli aivan palavan piilopaikkansa edessä. Savu täytti jo huonosti valaistua sivukujaa. Yhtäkkiä hän tajusi sen: hänen rakettireppunsa oli edelleen sisällä. Liekit löivät ulos oviaukosta, ja näytti siltä, ettei hän pystyisi mitenkään palaamaan sisään. Hän juoksi kadulle ja näki Shine Cityn palokunnan aloittamassa sammutustöitä. Hän rukoili heitä etsimään rakettireppua, mutta tuloksetta. Palokunta ei halunnut vaarantaa henkeään "lelun" vuoksi. Jet ei kuitenkaan halunnut jättää ystävää hädän hetkellä, joten hän puki palomiespuvun nopeasti yllensä ja hyppäsi tuleen.