Fire & Smoke Skin Pack
Nauti maailmanlopun tuhkista Fire & Smoke -sisältöpaketilla. Mukana tulee kolme tulikuumaa aseskiniä kaikissa peliaseissa käytettäväksi. On aika piristää vihollisten elämää palavalla liekillä. Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts 2 -peruspelin.