FINAL FANTASY XV: EPISODE IGNIS
Koe nopeatempoisia taisteluja ja useita loppuja sisältäviä tapahtumia, jotka jäivät yhden FINAL FANTASY XV:n dramaattisimmista kohdista ulkopuolelle. Noctisin liittolaisen Ignisin näkökulmasta kerrotussa tarinassa Altissian kaupunki on raunioina ja Ignisin on kohdattava Niflheimin imperiumi suojellakseen Noctisia hinnalla millä hyvänsä. Ignisin seuraan liittyy Imperiumin ylipäällikkö Ravus, joka on päättänyt pelastaa sisarensa, Lunafreyan.