Fights in Tight Spaces: Complete Edition
(Fights in Tight Spaces + DLC) Nykyisin vakoilun hoitavat etupäässä datapaketteja tutkivat analyytikkotiimit, mutta Section Elevenin lähestymistapa on rujompi, sillä se hoitelee rikollisjärjestöjä, jotka elävät ja toimivat ilman sähköistä viestintää. Kun muut tiedustelupalvelut ovat epäonnistuneet, ne soittavat Section Elevenille. Section Elevenin agenttina tehtäväsi on löytää suoria ratkaisuja uusiin uhkiin... etupäässä hakkaamalla ihmisten kasvoja esineisiin. Peli on yhdistelmä pakanrakentamista, vuoropohjaista taktiikkaa ja kiihkeitä animoituja taistelujaksoja klassisen toimintaelokuvan tapahtumapaikoissa. Opettele tasapainottamaan korttikätesi, liikemomenttisi ja asemointisi, jotta pystyt nujertamaan vastustajasi todennäköisyyksistä huolimatta. Valitse yli 200 kortista, kun laadit omaan ja vastustajasi pelityyliin sopivan pakan. Kohtaat satunnaistapahtumia, saat parannuksia (tai vammoja) ja pääset tekemään kriittisiä valintoja agentin päivittämisestä tulevia taisteluja varten.